april 28, 2012

Countdown



Nu är det bara några veckor kvar tills bröllopsdagen är här. Planen börjar bli verklig och detaljerna lägger sig på plats. Mitt i allt planerande o fixande glömde jag en sak som slog mig igår. Jag ska gifta mig. Jag ska bli hans fru. Vi ska lova varann saker jag inte vill lova någon annan, nånsin. Det är stört. Det är stort. Det är overkligt och samtidigt finns inget verkligare.


Vad du än gör med mig nu
och vad du än försöker säga nu
så får du mig ändå
Om du trollar bort mig långt från dig
och lurar hem mig med dina sämsta tricks
så får du mig ändå
tror du att du har tröttnat på mig
ring mig sen och ångra dig igen
så får du mig ändå
för vad du än försöker säga nu
så får du mig ändå
blås upp mig och stick hål på mig
blås upp och stick hål på mig igen
så får du mig ändå
För vad du än gör med mig nu
och vad du än försöker säga nu
så får du mig ändå


Bilden kommer från www.candyforbfast.com. Texten kommer från Emil Jensens låt Så får du mig ändå.